online offline marketing

Ik help je op mijn geheel eigen manier: duidelijk, daadkrachtig en eigenzinnig

Mirella van O.O.M Marketing Zeeland

online marketing zeeland

Ik ben Mirella Herwegh, eigenaar van O.O.M Marketing en heb jarenlange ervaring als commercieel medewerker, sales- en accountmanager in diverse sectoren in Zeeland. Zelfs verkopen in winkels valt onder mijn jarenlange kennis. Nog beter ik startte met werken in de lokale bakkerij toen ik 14 jaar oud was en werkte in meerdere winkels tijdens mijn middelbare school periode in België waar ik opgroeide en tot mijn 20e ook woonde. Als 'geboren' Nederlandse trok ik de Zeeuws Vlaamse grens over en vestigde me uiteindelijk in Middelburg. 

 


Ik heb jaren OFFLINE MARKETING ervaring in het bedrijfsleven in Zeeland


HELPEN, DENKEN en DOEN als ONDERNEMER

Offline online marketing is voor veel bedrijven een dagelijkse bezigheid en voor sommige soms een kopzorg. Maar niet voor O.O.M Marketing. Ik help dagelijks ondernemers in ZEELAND op het vlak van offline en online marketing. Als sinds mijn kindertijd handel ik en denk altijd dat er iets te handelen is. Daarbij komt dat ik graag anderen help om te groeien zowel persoonlijk als met het bedrijf. Ik weet niet beter dan dat het een deel van mijn DNA is. Dat ik voor mezelf begon in 2015 was een kwestie van doen! Mijn man, ook ondernemer, is mijn steun en toeverlaat hierbij. Maar wij hebben beiden ook niet alle wijsheid in ons. Ik wil me als ondernemer ontwikkelen door kennis te delen. Om die reden sloot ik me begin 2019 aan bij BNI Neeltje Jans. En wat ben ik gegroeid sinds dat moment. 

Belgische roots en Vlaams in hart en nieren

Een opleiding 'Handel' in België, analytische skills en een carrière in verkoopfuncties zijn de basis van mijn marketing kennis en vaardigheden. Leren uit de praktijk was de beste leerschool! 
Vanuit de rollen van hulp in de bakkerij, hamburger bakster, verkoopmedewerker, commercieel manager, accountmanager en uiteindelijk salesmanager, is de ontwikkeling naar offline en online marketing over tientallen jaren heen verlopen. Een opleiding tot online marketeer eind 2015 vulde de offline kennis aan.


Meten, evalueren en kennis vergaren

Online marketing is dynamisch en bij blijven een must. Ik investeer hierin door te deel te nemen aan kennissessies van het partner bedrijf Envoker. Daar leren we over actuele online maar ook offline materie en vooral ook van elkaar. In online marketing zijn er namelijk dagelijkse en wekelijkse ontwikkelingen. Zij zijn mijn backup bij complexe vragen of situaties. En indien nodig schakelen ik hen en draag de opdracht over. 

Voor mij is het belangrijk om online ontwikkeling om te zetten naar leads en uiteindelijk omzet voor jouw bedrijf.  

Inzetbaarheid

Ik ben in te zetten als flexibele marketing medewerker.

Ik werk 'fysiek' bij u op kantoor tussen uw medewerkers, op mijn eigen kantoor in het centrum van Middelburg of op een flexibele werkplek te Goes.

Talenkennis

Moedertaal: 

- Nederlands Belgisch in woord en geschrift, uitstekend

Tweede talen:

- Frans Belgisch in woord, goed.
Begrijpend lezen, goed. Schrift is basis

- Engels in woord, redelijk.
Begrijpend lezen, goed. Schrift is basis


Uurtje factuurtje graag!

Vanuit mijn eenmanszaak factuur ik je nadat de opdracht is afgerond of maandelijks als het een langdurige opdracht is. 

Toch liever op de loonlijst van uw bedrijf? 

Ook dat is bespreekbaar wanneer het een half jaarcontract betreft met minimaal 12 uur en maximaal 20 uur per week.


O.O.M Marketing inzetten voor je bedrijf in Zeeland

Ik help je graag door uit te leggen wat de marketing mogelijkheden voor je bedrijf zijn, zowel offline als online. 
Zullen we gelijk een afspraak plannen? Bel me op via 06-24884641 en stel een datum en tijd voor. We leggen de agenda's naast elkaar en voor je het weet ontmoeten we elkaar. Want waar de 'magie' bij samenwerken uiteindelijk altijd hoort te beginnen is met persoonlijk contact.

klant portfolio

CV met werkervaring via LinkedIn

LinkedIn online marketingbureau
CV met werkervaring op LinkedIn

Rob van Akkeren: Mirella, staat voor haar werk en relaties, kernwoorden die haar omschrijven; gedreven, betrokken, frisse kijk op zaken, creatief, sociaal en origineel. Kortom de juiste partner om zaken mee te doen en verder te komen.

Jessica van Oorschot: Mijn samenwerking met Mirella Herwegh heb ik als zeer prettig ervaren. Zij heeft een brede kennis van regels en wetgevingen. Ze is creatief, zoekt alles uit wat nodig is om het beste te doen besluiten. Ze denkt met je mee in belang van jouw zaak en neemt werk uit handen. In een zeer hectische tijd was zij een steun en prettig mens om naast je te hebben. Om zo je focus te houden en snel te kunnen schakelen. 

Jan van Hees: Mirella is een open, eerlijke en spontane vrouw.  Ze is vasthoudend, weet wat ze wil en hoe te bereiken.  Ze is eerlijk in zakendoen en komt haar afspraken na.
Ik ken haar vooral uit haar Tempo Team tijd waar ze goed was in haar Cold Call benadering.
De contacten die daaruit zijn ontstaan duren ook na haar Tempo Team tijd door en zij vergeet ze niet.  Ik kan haar dus van harte aanbevelen.



Marketing modellen

Ik maak gebruik van het AIDA(S) model en het STD(E)C model, bij het laatste marketingmiddel ligt de focus heel erg op wat er in welke fase online gebeurt. Voor MKB klanten in de regio Zeeland heb ik dit framework ontwikkelt. Zo wordt inzichtelijk waar en wanneer je welke online tool je inzet om het beste resultaat te behalen. Zo is de investering het waard omdat de klantenkring en omzet steeg. 

See - Think - Do - Experience - Care Framework

Online marketing Zeeland

’SEE | THINK | DO | EXPERIENCE | CARE’ is het online marketing model van Google die in elke fase een andere online aanpak heeft om de aandacht en interesse van klanten te activeren en zo aan te zetten tot kopen. Er zijn overeenkomsten tussen beiden maar niet volledig. En daar laat je online al snel kansen liggen. 

 De experience fase is door ons zelf toegevoegd om de beleving van het product en dienst te ondersteunen. Soms heb je namelijk een dienst of product dat een klant voor een vaste periode beleeft. Een vakantie gedurende een vaste periode is hiervan een voorbeeld. 


Aida model

AIDA MODEL

‘Attention | Interest | Desire | Action | Satisfaction’ omdat het model al dateert van 1925, is het op gebied van online marketing verouderd. 

Toch zijn ze niet achtergebleven, de S van Satisfaction is later toegevoegd. Het model is ook bruikbaar bij online marketing.

Maar Google heeft zijn eigen model ontwikkeld door de jaren heen. En omdat Google een pionier is op gebied van internet ontwikkelingen gebruik ik hun model namelijk het 'See Think Do Care' model.