Passie voor commercieel ondersteunen en eigenwijs verder denken dan het 'gewone'

O.O.M Marketing Zeeland, Middelburg

DENKEN ALS ONDERNEMER

Offline en online marketing in Zeeland, marketing is voor veel bedrijven een dagelijkse bezigheid en voor sommige soms een kopzorg. Maar niet voor O.O.M Marketing. We ondersteunen met passie ondernemers op het vlak van offline en online marketing in Zeeland. 

 

Een carrière in verkoopfuncties zijn de basis van mijn marketing kennis en vaardigheden.
Vanuit de rollen van hulp in de bakkerij, hamburger bakster, verkoopmedewerker, commercieel manager, accountmanager en uiteindelijk salesmanager, is de ontwikkeling naar offline en online marketing over tientallen jaren heen verlopen. Een opleiding tot online marketeer vulde de offline kennis aan.
Met O.O.M Marketing nemen we wekelijks deel aan kennissessies bij een partner bedrijf. Daar leren we over actuele online maar ook offline materie en vooral ook van elkaar. In online marketing zijn er namelijk wekelijkse ontwikkelingen. 

Voor ons is het belangrijk om online ontwikkeling om te zetten naar leads en uiteindelijk omzet voor jouw bedrijf, we denken vooral als ondernemer. 

 

online marketing Middelburg
Mirella Herwegh

Ik ben Mirella Herwegh en heb jarenlange ervaring als commercieel medewerker, sales- en accountmanager in diverse sectoren. Zelfs verkopen in winkels valt onder mijn jarenlange kennis. 

Ik leg je graag uit wat de marketing mogelijkheden voor je bedrijf zijn, zowel offline als online.

Zullen we een afspraak plannen? Bel op en stel een datum en tijd voor, we leggen de agenda's naast elkaar en voor je het weet ontmoeten we elkaar. Want waar de 'magie' bij samenwerken uiteindelijk altijd hoort te beginnen is met persoonlijk contact.


ONLINE MARKETEER MET jarenlange OFFLINE MARKETING KENNIS in Zeeland


AIDA MODEL & See Think Do Care MARKETING MODEL

We maken gebruik van het AIDA(S) model en het STD(E)C model, bij het laatste marketingmiddel ligt de focus heel erg op wat er in welke fase online gebeurt. 

Aida model | Offline Marketing

AIDA MODEL

‘Attention | Interest | Desire | Action | Satisfaction’ omdat het model al dateert van 1925, is het op gebied van online marketing verouderd. 

Toch zijn ze niet achtergebleven. de S van Satisfaction is later toegevoegd. Het model is ook bruikbaar bij online marketing. Maar Google heeft zijn model ontwikkeld door de jaren heen. Namelijk het See Think Do Care Framework, die online trends hierbij op de voet volgt. 

See Think Do Care Framework | Online Marketing

SEE THINK DO CARE

’SEE | THINK | DO | EXPERIENCE | CARE’ is het online marketing model van Google die in elke fase een andere online aanpak heeft om de aandacht en interesse van klanten te activeren en zo aan te zetten tot kopen. Er zijn overeenkomsten tussen beiden maar niet volledig. En daar laat je online al snel kansen liggen. 

 

De experience fase hebben we zelf toegevoegd om de beleving van het product en dienst te ondersteunen. Soms heb je namelijk een dienst of product dat een klant voor een vaste periode beleeft. Een vakantie gedurende een vaste periode is hiervan een voorbeeld. 


mijn inzet

Ik ben in te zetten als flexibele marketing medewerker.

Ik werk 'fysiek' bij u op kantoor tussen uw medewerkers, op mijn eigen kantoor in het centrum van Middelburg of op een flexibele werkplek te Goes.

mijn talen

Moedertaal: 

- Nederlands Belgisch in woord en geschrift, uitstekend

Tweede talen:

- Frans Belgisch in woord, goed.
Begrijpend lezen, goed. Schrift is basis

- Engels in woord, redelijk.
Begrijpend lezen, goed. Schrift is basis


mijn verloning

Als flexibel online en offline & marketeer factuur ik vanuit mijn bedrijf O.O.M Marketing.
Een payroll- of detacheringscontract valt ook onder de mogelijkheden. Wanneer het langdurig dienstverband betreft voor een periode vanaf 6 maanden en meer. 

Toch liever op de loonlijst van uw bedrijf? Ook dat is bespreekbaar wanneer het een jaarcontract betreft.  De uren zijn bespreekbaar. 



Klant portfolio

CV & Referenties

LinkedIn online marketingbureau
CV met werkervaring op LinkedIn

Rob van Akkeren: Mirella, staat voor haar werk en relaties, kernwoorden die haar omschrijven; gedreven, betrokken, frisse kijk op zaken, creatief, sociaal en origineel. Kortom de juiste partner om zaken mee te doen en verder te komen.

Jessica van Oorschot: Mijn samenwerking met Mirella Herwegh heb ik als zeer prettig ervaren. Zij heeft een brede kennis van regels en wetgevingen. Ze is creatief, zoekt alles uit wat nodig is om het beste te doen besluiten. Ze denkt met je mee in belang van jouw zaak en neemt werk uit handen. In een zeer hectische tijd was zij een steun en prettig mens om naast je te hebben. Om zo je focus te houden en snel te kunnen schakelen. 

Jan van Hees: Mirella is een open, eerlijke en spontane vrouw.  Ze is vasthoudend, weet wat ze wil en hoe te bereiken.  Ze is eerlijk in zakendoen en komt haar afspraken na.
Ik ken haar vooral uit haar Tempo Team tijd waar ze goed was in haar Cold Call benadering.
De contacten die daaruit zijn ontstaan duren ook na haar Tempo Team tijd door en zij vergeet ze niet.  Ik kan haar dus van harte aanbevelen.