Social Media strategie tijdens corona tijdperk

Facebook | Instagram | LinkedIn | Google Bedrijven

investering 

per maand per maand

Inhoud van dit aanbod:

- content kalender via Google Drive

- artwork 

- tekst

- verwijzing naar bestaande landingspagina op de website, of vermelding van e-mail of telefoonnummer (indien mogelijk)

- vooraf gepland op Facebook, Instagram en/of LinkedIn*

€ 175,- €275,-

posts per week (4 á 5 berichten per maand)

1

looptijd afspraak

 

tot einde corona tijdperk tot einde corona tijdperk
Optioneel:     
via social media (Facebook en Instagram) adverteren van het bericht is mogelijk via eigen advertentie account.  € 10,- per week 
(meer is mogelijk tegen meerprijs)

€20,- per week

(meer is mogelijk tegen meerprijs)

bericht delen op Google Bedrijven € 15,- per bericht

€ 15,- per bericht

*De posts worden op sociale kanalen gepland binnen de voorwaarden van het social abonnement. Dit geldt voor basic, middel en large. Hiervoor maakt O.O.M Marketing gebruik van Facebook publicatietools en Hootsuite. Het maakt niet uit welke sociale kanalen je kiest. Het kan zowel op alle drie als maar op één profiel. Het tarief is voor maximaal 3 sociale kanalen namelijk  Facebook, Instagram en LinkedIn. Het beeldmateriaal wat we gebruiken, wordt aangeleverd door de opdrachtgever of komt via stockfoto sites. In het programma Canva maken we beeldmateriaal waarop het logo van de opdrachtgever wordt verwerkt. Plannen van berichten gaat via een marketingkalender en aan de hand van storytelling. *Exclusief opmaken en koppelen van bedrijfsprofielen voor Facebook, Instagram en LinkedIn. Dit kan via een dagdeel online marketing gerealiseerd worden. 

LinkedIn, Facebook en Instagram berichten posten vanuit onze thuiswerklocatie in Middelburg! Via deze marketing strategie vertellen we het verhaal van jouw bedrijf, jouw projecten, jouw successen en jouw klanten. Kortom wanneer we berichten voor jou opmaken, zetten we jouw pet op. Met één doel; leads genereren door het overtuigd vertellen van een mooi verhaal. Dus niet door het verkopen van producten maar uniekheid, eigen wijsheid en een merk neerzetten zoals jij het wilt. 

 Die verhalen hoor ik van jou, vind ik op inspiratiepagina's en magazines of verneem ik in de actualiteit. Ik maak beeldmateriaal waarin je logo subtiel terugkomt, vermeldt # waar je van vermoed dat je doelgroep die volgt. Zo wordt je social druppel met verloop van tijd een mooie plas! Een verhaal blijft hangen en onbewust jouw bedrijfsnaam ook. En nu in deze periode waarin quarantaine onder elkaar een onderwerp is, maak je online net dat verschil. 

 

Zo werkt nu eenmaal de psyche van een mens. Meer weten? Ik geef je graag advies.